Ammattijärjestäjän apu yrityksille

Ammatti­järjestäjän apu yrityksille


Turha tavara ja kaaos vievät aikaa ja toimitilan neliöt maksavat!

Miten arvokasta aikasi on? Jos käytät 10 minuuttia päivässä etsimiseen, haaskaat kuukaudessa reilusti yli 3 tuntia aikaasi!

Työpöydälle kertyy kasoja, mutta niiden läpikäyminen ei tunnu järkevältä ajankäytöltä - aina on jotain tärkeämpää tekemistä. Todellisuudessa tavaroiden siirtely ja paperien lukeminen useaan kertaan vievät moninkertaisesti aikaa, jonka olisit voinut käyttää itse työhön!

-> Luodaan toimistoosi parempi järjestys ja saat enemmän aikaa tärkeille asioille! 


Paljonko maksat neliöistä, jotka ovat täynnä tarpeetonta tavaraa? Yksikin hukkaneliö tulee kalliiksi!

Toimistoihin kertyy helposti vanhaa elektroniikkaa ja ei-kenenkään-tavaraa. Röykkiöt muistuttavat itsestään jatkuvasti ja heikentävät yrityskuvaa. 


-> Pääset vaivatta eroon turhasta tavarasta ja vanhasta elektroniikasta: kuljetan ylimääräiset kierrätykseen, joten tilaa vapautuu välittömästi!


Kysy myös muuttoavusta!


Ammattijärjestäjän avulla

- pääset eroon turhasta tavarasta ja vanhasta elektroniikasta

- yrityksesi muutto sujuu vaivattomammin

- saat vinkit paperin ja tavaroiden käsittelyyn sekä parempaan järjestykseen 

- luot uudet rutiinit, joilla saavutettu järjestys on mahdollista ylläpitää! 

Lopulta saat enemmän tilaa ja aikaa uuden luomiseen! 

Tutustu hinnastoon tästä linkistä.

Mikäli haluat ammattijärjestäjän apua yksityishenkilönä, lue lisää tästä linkistä.

Paperipino